Semper idem

00:09

Posted in Photos by linneasandhagen on 09/06/2012

Åh, vilken dag. Så vackra studenter. Och en sådan vacker Malou. Många tårar föll nerför mina kinder idag. Av lycka att se någon annans lycka. Malous lycka. När hon stod inför alla gäster med sitt vackra hår och sin traditionella mössa på sniskan och rösten brast och försökte tacka alla som var där. Då var det helt enkelt räkna-till-tio-metoden som gällde för mig.
Det var en sådan fantastisk glädje i luften. Skrattet klingade, maten och vinet avnjöts och solens strålar träffade oss alla.
Jag har blivit nypt i bägge kinderna tills de blivit röda av min broder och jag har skrattat och pratat med mina kära farbröder och druckit vin med fina Mimmi och mått så bra. Har smidit fina planer som innefattar en segelbåt, en kusin, en farbror och någon dunke med vin. Men framförallt, jag har varit så stolt. Så oerhört stolt.

Lämna en kommentar